mail telefon tilmelding
  • Din opsigelse af din gasforsyning skal ske digitalt på Mit Evida. Du får besked med det samme, om frakoblingen af din gasledning bliver gratis for dig som del af Afkoblingsordningen.

    OBS! 
    Du kan IKKE benytte browseren Internet Explorer. Brug i stedet Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox eller Safari.

  • Du skal bruge dit kundenummer og adgangskode for at logge ind på Mit Evida. Det er en god idé at tjekke, om du kan logge ind, inden ordningen træder i kraft.
    Har du glemt din adgangskode? Læs mere her.

  • Du kan også logge ind med NemId, hvis du har tilknyttet dit login hos Evida til NemId. Læs mere her.

  • Er du fritaget for digital post og ønsker at opsige din gasforsyning, læs mere her.


Se vejledning til, hvordan du opsiger din gasforsyning

Se vejledning (pdf)

Oftede stillede spørgsmål

Jeg har glemt mit kundenummer og adgangskode

Kundenummeret finder du på opkrævningen fra os.

Mangler du din adgangskode så klik her

Glemt adgangskode

Du kan altid finde dit kundenummer på de opkrævninger, du modtager fra os.
Vi har sendt din adgangskode i det brev, hvor vi bød dig velkommen som kunde.

Jeg har ikke modtaget en kvittering for min opsigelse

Hvis du logger ind på Mit Evida og klikker på 'Opsig gas' igen, kan du downloade din kvittering. 

Ellers kontakt Evida på afkoblingsordning@evida.dk eller tlf. 77 89 90 00. 

Hvordan kan jeg opsige min gasforsyning uden digital underskrift?

Er du fritaget for digital post, kan du i stedet få tilsendt en formular til opsigelse af din gasforsyning.  
Når du kontakter Evida, undersøger vi, om der er ledige midler i Afkoblingspuljen. Er det tilfældet, reserverer vi midler i puljen til dig. Vi sender dig en opsigelsesformular, som du skal udfylde, underskrive og returnere til os inden for 30 dage. 

Kontakt Evida på tlf. 77 89 90 00, eller via formularen her

Jeg har også et gaskomfur - hvordan skal jeg opsige min gasforsyning?

Hvis du både varmer dit hus op med et gasfyr og har et gaskomfur, skal du i stedet opsige din gasforsyning her
 
Du kan stadig få del i afkoblingsordningen, hvis du lever op til kriterierne, og der er penge tilbage i puljen. Vi reserverer i så fald midler i puljen til dig, og sender dig en formular, du skal udfylde og sende retur til os.

Min gasmåler er allerede taget ned - hvordan skal jeg opsige min gasforsyning?

Hvis din vvs'er har taget din gasmåler ned, men du ikke har opsagt din gasforsyning, skal du i stedet opsige din gasforsyning her.

Du kan stadig få del i afkoblingsordningen, hvis du lever op til kriterierne, og der er penge tilbage i puljen. Vi reserverer i så fald midler i puljen til dig, og sender dig en formular, du skal udfylde og sende retur til os.

Hvorfor kan jeg ikke opsige min gasforsyning på Mit Evida?

  • Hvis du er registreret som erhvervskunde hos Evida, skal du opsige din gasforsyning her.

    Du kan få del i afkoblingsordningen, hvis du lever op til kriterierne, og der er penge tilbage i puljen. Vi reserverer i så fald midler i puljen til dig, og sender dig en formular, du skal udfylde og sende retur til os.
     
  • Hvis du både varmer dit hus op med et gasfyr og har et gaskomfur, skal du i stedet opsige din gasforsyning her. 
     
    Du kan stadig få del i afkoblingsordningen, hvis du lever op til kriterierne, og der er penge tilbage i puljen. Vi reserverer i så fald midler i puljen til dig, og sender dig en formular, du skal udfylde og sende retur til os.

  • Hvis din vvs'er har taget din gasmåler ned, men du ikke har opsagt din gasforsyning, skal du i stedet opsige din gasforsyning her.

    Du kan stadig få del i afkoblingsordningen, hvis du lever op til kriterierne, og der er penge tilbage i puljen. Vi reserverer i så fald midler i puljen til dig, og sender dig en formular, du skal udfylde og sende retur til os.

Jeg har indtastet forkerte oplysninger i min opsigelse

Kontakt Evida på afkoblingsordning@evida.dk eller tlf. 77 89 90 00.

Kundeservice

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler