Hjælp til at logge ind
Problemer med at logge ind på Mit Evida?
Mangler du dit kundenummer/ adgangskode?
Mangler du dit kundenummer eller adgangskode, skal du alligevel logge ind med MitID. Du kan få en engangskode tilsendt ved at vælge linket nederst til højre. ”Glemt kundenummer eller adgangskode”. Herefter vil du blive bedt om at oplyse dit mobilnummer og/ eller din e-mailadresse. Har vi allerede dine kontaktoplysninger registreret, vil du straks modtage engangskoden. Efter indtastning af engangskoden, vil du derefter kunne logge direkte ind med MitID.
Du kan også finde dit kundenummer i højre hjørne på din regning fra Evida eller på velkomstbrevet, du har modtaget fra os. Hvis du ikke kan finde kundenummeret, er du velkommen til at kontakte os - Kontakt os
Hvis vi ikke har dine kontaktoplysninger
Har vi ikke dine kontaktoplysninger, skal du vælge linket ”Kontakt”, og du vil herefter få mulighed for at udfylde en formular, så vi kan hjælpe dig med adgangen. Når vi har registreret dine oplysninger, vil du modtage en bekræftelse, og adgang vil derefter være mulig.
Her kan du logge ind på selvbetjeningsløsningen Mit Evida.
Se en videoguide til første gang du logger ind på Mit Evida
Første gang du logger ind
Første gang du logger ind med MitID, skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode. Derefter vil du altid kunne logge direkte på med MitID.
Har du glemt dit kundenummer og din adgangskode, kan du få hjælp til begge dele, efter du har logget ind med MitID.
Her er en videoguide til, hvordan du logger ind på Mit Evida første gang
Problemer med MitID
Har du problemer med dit MitID, så få hjælp her. Få hjælp til dit MitID.
Er du erhvervskunde kan du få hjælp her: Hjælp til erhvervslogin
Første gang du logger ind på Mit Evida med MitID skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode.
Derefter kan du altid logge direkte ind med MitID.
Hvorfor står min kontrakt som lukket?/Når jeg logger ind, kommer jeg ind på min gamle adresse
Hvis din kontrakt står som lukket, når du logger ind på Mit Evida, kan det skyldes, at du er flyttet til en ny adresse med gas, eller at der er lavet et nyt kundenummer.
Sådan gør du
For at tilføje din nye adresse til dit eksisterende login, skal du
- Logge på Mit Evida. Her vil du blive mødt af beskeden om, at din kontrakt er lukket.
- Tryk herefter på 'Gå til Mit Evida'.
- Her skal du gå ind under fanen "Profil”, hvor du kan tilføje et nyt kundeforhold.
- Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte os: Kontakt os
Til top

Indtast postnummer
Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.
Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.