mail telefon tilmelding Gå til indhold

Hjælp til at logge ind

Problemer med at logge ind på Mit Evida?

Mangler du dit kundenummer/ adgangskode?

Mangler du dit kundenummer eller adgangskode, skal du alligevel logge ind med MitID. Du kan få en engangskode tilsendt ved at vælge linket nederst til højre. ”Glemt kundenummer eller adgangskode”. Herefter vil du blive bedt om at oplyse dit mobilnummer og/ eller din e-mailadresse. Har vi allerede dine kontaktoplysninger registreret, vil du straks modtage engangskoden. Efter indtastning af engangskoden, vil du derefter kunne logge direkte ind med MitID.

Du kan også finde dit kundenummer i højre hjørne på din regning fra Evida eller på velkomstbrevet, du har modtaget fra os. Hvis du ikke kan finde kundenummeret, er du velkommen til at kontakte os - Kontakt os

Hvis vi ikke har dine kontaktoplysninger

Har vi ikke dine kontaktoplysninger, skal du vælge linket ”Kontakt”, og du vil herefter få mulighed for at udfylde en formular, så vi kan hjælpe dig med adgangen. Når vi har registreret dine oplysninger, vil du modtage en bekræftelse, og adgang vil derefter være mulig.

Her kan du logge ind på selvbetjeningsløsningen Mit Evida. 

Log ind

 

Se en videoguide til første gang du logger ind på Mit Evida

Første gang du logger ind

Første gang du logger ind med MitID, skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode. Derefter vil du altid kunne logge direkte på med MitID.

Har du glemt dit kundenummer og din adgangskode, kan du få hjælp til begge dele, efter du har logget ind med MitID.

Log ind på Mit Evida

 

Her er en videoguide til, hvordan du logger ind på Mit Evida første gang

Problemer med MitID

Har du problemer med dit MitID, så få hjælp her. Få hjælp til dit MitID.

Er du erhvervskunde kan du få hjælp her: Hjælp til erhvervslogin  

Første gang du logger ind på Mit Evida med MitID skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode.
Derefter kan du altid logge direkte ind med MitID.

Hvorfor står min kontrakt som lukket?/Når jeg logger ind, kommer jeg ind på min gamle adresse

Hvis din kontrakt står som lukket, når du logger ind på Mit Evida, kan det skyldes, at du er flyttet til en ny adresse med gas, eller at der er lavet et nyt kundenummer.

Sådan gør du
For at tilføje din nye adresse til dit eksisterende login, skal du 

  • Logge på Mit Evida. Her vil du blive mødt af beskeden om, at din kontrakt er lukket.
  • Tryk herefter på 'Gå til Mit Evida'.
  • Her skal du gå ind under fanen "Profil”, hvor du kan tilføje et nyt kundeforhold.
  • Hvis du har brug for hjælp, kan du kontakte os: Kontakt os

Til top

Indtast postnummer

Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.

Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

BLA01432 2 (1)

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler