Kundenummeret finder du på opkrævningen fra os.
Du kan altid finde dit kundenummer på de opkrævninger, du modtager fra os.
Vi har sendt din adgangskode i det brev, hvor vi bød dig velkommen som kunde. Du er altid velkommen til at kontakte os på tlf. 77 89 90 00. Så sender vi gerne koden til dig igen.
Du kan til enhver tid logge på Mit Evida med dit kundenummer og din adgangskode eller alternativt logge dig på med NemID. Første gang du logger på med NemID, skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode. Derefter vil du altid kunne logge direkte på med NemID.
I forbindelse med din tilknytning til NemID kan du have valgt, at det udelukkende skal være muligt at logge på med dette. Ønsker du dit valg ændret, så du både kan logge på med kundenummer, adgangskode og NemID, kan du gøre det under Mit Evida.
Kontakt os endelig, hvis du støder på problemer undervejs.
Til top
Skift postnummer
Her kan du skifte postnummer. Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, postnummeret ligger i.
Indtast postnummer
Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.
Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.
Kontakt
Har du et spørgsmål til os?
Vi hjælper dig til at finde et svar eller komme i kontakt med en af vores kundeservicemedarbejdere
Kontakt osVed lugt af gas eller andet nødstilfælde
Ring til os på 6225 9114.
Indtast et andet postnummer
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.