Ansat siden: 15. maj 2017

Som kundesupporter er man i tæt dialog med kunderne hver dag. Jeg er dog ikke længere at finde bag telefonsluserne hver dag, da jeg er involveret i en masse projekter i forbindelse med den praktiske sammenlægning af de tre selskaber Energi Fyn, DGD og HMN GasNet, som nu er blevet til Evida.

Det vigtigste for mig er mennesket. Om mennesket så er en kunde, kollega, leverandør eller samarbejdspartner

Helle Green Kolding

Men opgaverne har selvfølgelig stadig noget at gøre med Evidas kontakt med kunderne: afregning via nyt ERP-system, kunderettede breve som fx flyttebreve og velkomstbreve, GDPR, Evidas hjemmeside, samt projektet omkring navneændringen på de kunderettede portaler inklusive samarbejdet med et eksternt bureau. Derudover er jeg ansvarlig for at løse de opgaver, der er, vedrørende vores telefoner hos Evida Syd, dvs. telefonsvarer-speaks. Hvis der er noget it-udstyr i kundeserviceteamet, der ikke virker, så tager jeg mig også af det. 

Jeg står desuden for at afholde morgenmøder i kundeservice, hvor teamet får en kort briefing, og vi samler op på stort og småt. Det er også min opgave at lave vagtplaner samt introplaner for nye medarbejdere. Helt generelt er udveksling af informationer vigtig. Også med vores snitflader uden for kundesupport. Derfor holder vi også ugentlige møder med afregningsteamet, så alle holdes opdateret. 

Desværre er der jo ind i mellem kunder, som ikke betaler deres regninger, og hvor vi ultimativt er nødt til at lukke for gasforsyningen.I den forbindelse er jeg også inde over i forhold til logistik og planlægning. 

En anden del af mit job er at behandle klagesager og henvendelser fra ankenævnet og samle op, hvis der er noget fra direktionen, der skal tages med i sagen. Jeg samler dokumentation, sørger for at følge til dørs og får lukket sagerne. Det der er fedt, det er, når man får hjulpet de utilfredse kunder til at blive glade kunder. Det er en kunst.

 

Det bedste ved selve jobbet er… 

Det vigtigste for mig er mennesket. Om mennesket så er en kunde, kollega, leverandør eller samarbejdspartner. Jeg kunne godt lide af afholde medarbejdersamtaler, da jeg havde dét ansvar i min tidligere rolle som teamleder, - men jeg er også glad for at arbejde med mennesker, når det gælder utilfredse kunder. Jeg kan godt lide udfordringer. Det må godt være lidt svært. 

Det bedste ved at arbejde hos Evida er… 

Det er vores kampgejst. Det er vores team. Det er tilfredse kunder – og god ledelse. 

Jeg har været 16 år i en anden virksomhed. Vi havde det også godt dér, men det er altså noget helt særligt her. Selvom vi knokler derudaf, så formår vi stadig at holde humøret højt. Folk yder altså en ekstra indsats. Folk er loyale og vilde med det, de laver.


Er det dig, vi har brug for?

Titel Ansøgningsfrist Lokalitet
Dedikeret projektleder med ansvar for biogastilslutninger 13. december 2020 Mandal Alle 23, 5500, Middelfart
Energisk lagermedarbejder til Evidas lager i Middelfart 13. december 2020 Mandal Alle, 23, 5500, Middelfart
Financial Controller - sæt dit aftryk på en helt ny virksomhed med 35 års erfaring 10. december 2020 Vognmagervej 14, 8800, Viborg
Digital Forretningsudvikler & Facilitator Snarest muligt via Mercuri Urval Vognmagervej, 14, 8800, Viborg, Denmark
BI & Data Specialist til Evida Vi afholder samtaler løbende Vognmagervej 14 , 8800, Viborg, Denmark

Bliv en del af noget stort

ice
Play

Evida står for mere end 18.000 kilometer rør, der fordeler natur- og biogas rundt i hele landet. Vores rolle og betydning forpligter, for når vi skaber forandringer og nye løsninger sammen, kan det mærkes i hele samfundet. Har du mod og kvalifikationer til at tage med på rejsen, vil dine mere end 400 nye kolleger glæde sig til at byde dig velkommen på holdet.

Lær os at kende

Driftsupport & projektarbejde

"Det er spændende at være med til at påvirke min arbejdsplads, og jeg trives med at have indflydelse og hjælpe mine kolleger..."

Mød Anne-Mette
Portræt af kvinde med mørkt hår

Projektledelse

"Jeg har nydt at være med i alle projektets faser og deler gerne ud af min viden, når folk ringer til mig for at få hjælp..."

Mød Chris
Portræt af smilende mand

Jura/udbud

"Jeg oplever, at der er stor tillid til, at man kan udføre sit job godt, og samtidig at man bliver ’grebet’, hvis man har brug for det..."

Mød Emilie
Portræt af kvinde
Kundeservice

Kontakt

Har du et spørgsmål til os?

Vi hjælper dig til at finde et svar eller komme i kontakt med en af vores kunde­service­medarbejdere

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 6225 9114.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler