mail telefon tilmelding

Første gang du logger ind?

Første gang du logger på Mit Evida kan du tilknytte din medarbejdersignatur til dit kundeforhold eller logge ind med kundenummer og adgangskode.

 

NemID:

For at logge ind med NemID medarbejdersignatur skal du knytte jeres kundenummer og adgangskode til din NemID medarbejdersignatur.

Kundenummer og adgangskoden har du modtaget i et velkomstbrev fra Evida, da du startede som gaskunde.

Har du glemt adgangskoden, kan du få tilsendt en ny engangskode, hvis din virksomheds e-mail eller mobilnummer allerede er registreret hos os.

Kan vi ikke finde kontaktoplysningerne hos os, kan du udfylde denne formular, så hjælper vi dig hurtigt videre.

 

Kundenummer og adgangskode:

Find dit kundenummer og adgangskode som du har modtaget i et velkomstbrev fra Evida, da du startede som gaskunde eller i forbindelse med et evt. leverandørskiftebrev.

Hvis du har glemt adgangskoden og virksomheden har registreret en kendt e-mail eller mobilnummer i vores system, kan vi finde dig på det. Så vil du modtage en engangskode, du skal bekræfte. Derefter skal du lave en ny adgangskode til dit Mit Evida-login.

Problemer med NemID?

NemID medarbejdersignatur

For at logge ind med NemID skal du bruge en NemID medarbejdersignatur. Hvis du ikke har et NemID medarbejdersignatur, kan du bestille det hos Nets: NemID medarbejdersignatur.

 

Rettigheder til medarbejdere

For at medarbejdere i en virksomhed kan logge ind med NemID medarbejdersignatur, skal de tildeles en rettighed hos Nets. Dette skal gøres af NemID-administratoren i virksomheden. Vedkommende skal logge på NemId selvbetjening hos Nets: medarbejdersignatur.dk og herefter administrere rettigheder for den aktuelle medarbejder.

 

Manglende CVR-registrering

Er du ikke registreret med et CVR-nummer hos Evida, skal du i stedet logge ind som privatkunde.

 

NemID nøglefil

Det er desværre ikke muligt at logge ind med NemID nøglefil hos Evida. Anvend i stedet kundenummer og kode til login på Mit Evida.

Mangler kundenummeret?

Hvis du mangler kundenummeret kan du finde det her:

  • på en tidligere regning.
  • på det velkomstbrev I modtog fra Evida, da I blev kunde hos os.
  • på det aflæsningskort I har modtaget i forbindelse med årsaflæsning.

Vær opmærksom på at kundenummeret hos Evida ikke er identisk med kundenummeret hos jeres gasleverandør, som I har bestilt gassen hos. 

Mangler adgangskode?

Hvis du mangler adgangskoden, kan du logge ind via NemID. Har vi din e-mail eller dit mobilnummer registreret hos os, kan du få tilsendt en engangskode med det samme.

Hvis ikke vi har dine kontaktoplysninger, vil du have mulighed for at udfylde denne formular, så hjælper vi dig videre hurtigst muligt.

Kundeservice

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler