Reklamation
Er du utilfreds med Evidas håndtering af noget i forbindelse med dit kundeforhold hos os ?
Er du utilfreds med Evidas håndtering af noget i forbindelse med dit kundeforhold hos os?
Så kan du altid henvende dig til vores kundeservice på telefon 7789 9000 eller sende en mail til kundesupport@kontakt.evida.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.
Hvis du fortsat ikke er tilfreds med svaret fra os, kan du klage til:
Ankenævnet på Energiområdet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
e-mail: post@energianke.dk, hjemmeside: www.energianke.dk.
Ankenævnet behandler civilretlige tvister mellem private forbrugere og energiselskaber. Ankenævnet kan i et vist omfang behandle klager fra erhvervsdrivende, hvis klagen ikke væsentligt adskiller sig fra en klage i et privat kundeforhold.
Alternativt kan en sag indbringes for domstolene.
Private forbrugere kan desuden anvende EU-kommisionens online klageportal ved indgivelse af klage. Det er særligt relevant for kunder med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her. Ved indgivelse af en klage skal Evida e-mailadresse evida@evida.dk angives.
Lovvalg og værneting
Tvister mellem Evida og forbrugeren afgøres efter dansk ret. Ethvert søgsmål mod Evida anlægges efter retsplejelovens bestemmelser om værneting (stedlig kompetence).