mail telefon tilmelding

Statens Afkoblingspulje for 2022 er opbrugt.

Du kan fortsat opsige din gasforsyning mod betaling. Se prisen på en frakobling her.

En ny pulje forventes at åbne i begyndelsen af 2023. Det er IKKE muligt at blive skrevet op på forhånd.

Spørgsmål og svar:

Kan jeg stadig få en gratis frakobling?

Puljen for 2022 er opbrugt. Vi forventer, at der åbner en ny i begyndelsen af 2023.

Kan jeg blive skrevet op til den nye pulje?

Nej, det kan du desværre ikke. Kun opsigelser, som er modtaget, efter den nye pulje åbner, kan blive omfattet.

Kan jeg vente med at opsige min gas, selv om jeg skifter varmekilde i år?

Ja, det kan du godt.
Du skal bare være sikker på, at du det senest afregnede varmeår (2021/2022) har haft et forbrug på min. 100 m3 og maks. 6.000 m3, og at du også lever op til ordningens øvrige krav. Se kriterierne her.

Kan jeg ikke opsige min gas før næste år?

Jo, det kan du godt. Det sker dog mod betaling. Se prisen her.

Vi får i øjeblikket mange opkald og mails om skift af varmekilde.
Har du opsagt din gasforsyning, kan du regne med, at vi henter din gasmåler, så hurtigt vi kan. Men der kan gå længere tid, end vi har oplyst, på grund af stor travlhed.

Vi sørger automatisk for, at du ikke får flere acontoregninger efter den dato, du har oplyst, at du skifter varmekilde.

Er datoen for din nye varmekilde ændret? Giv Evida besked

Kundeservice

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler