mail telefon tilmelding

Hjælp til at logge ind

Problemer med at logge ind på Mit Evida?

Mangler du dit kundenummer/ adgangskode?

Mangler du dit kundenummer eller adgangskode, skal du alligevel logge ind med NemID/ MitID. Du kan få en engangskode tilsendt ved at vælge linket nederst til højre. ”Glemt kundenummer eller adgangskode”. Herefter vil du blive bedt om at oplyse dit mobilnummer og/ eller din e-mailadresse. Har vi allerede dine kontaktoplysninger registreret, vil du straks modtage engangskoden. Efter indtastning af engangskoden, vil du derefter kunne logge direkte ind med NemID/ MitID.

Hvis vi ikke har dine kontaktoplysninger

Har vi ikke dine kontaktoplysninger, skal du vælge linket ”Kontakt”, og du vil herefter få mulighed for at udfylde en formular, så vi kan hjælpe dig med adgangen. Når vi har registreret dine oplysninger, vil du modtage en bekræftelse, og adgang vil derefter være mulig.

Her kan du logge ind på selvbetjeningsløsningen Mit Evida. 

Log ind

Første gang du logger ind

Første gang du logger ind med MitID/NemID, skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode. Derefter vil du altid kunne logge direkte på med MitID/NemID.

Har du glemt dit kundenummer og din adgangskode, kan du få hjælp til begge dele, efter du har logget ind med MitID/NemId.

Log ind på Mit Evida

Problemer med NemID

Har du problemer med dit NemID, så få hjælp her. Få hjælp til dit NemID.

Er du erhvervskunde kan du få hjælp her: Hjælp til erhvervslogin  

Første gang du logger ind på Mit Evida med NemID skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode.
Derefter kan du altid logge direkte ind med NemID.

Problemer med MitID

Har du problemer med dit MitID, så få hjælp her. Få hjælp til dit MitID.

Er du erhvervskunde kan du få hjælp her: Hjælp til erhvervslogin  

Første gang du logger ind på Mit Evida med MitID skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode.
Derefter kan du altid logge direkte ind med MitID.

Dit postnummer

Her kan du ændre det postnummer, du har indtastet. Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, postnummeret ligger i.

Det valgte postnummer ligger uden for Evidas serviceområde
Dit postnummer

Til top

Dit postnummer

Her kan du ændre det postnummer, du har indtastet. Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, postnummeret ligger i.

Det valgte postnummer ligger uden for Evidas serviceområde
Dit postnummer

Indtast postnummer

Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.

Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Kundeservice

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler