mail telefon tilmelding Gå til indhold

Kan jeg få ændret det forventede årsforbrug?

Evida ændrer gerne dit forventede årsforbrug, hvis der er basis for det.

Det kan være, hvis

  • antal beboere i husstanden ændrer sig
  • du har lavet energiforbedringer
  • du har installeret alternative varmekilder

Evida vurderer mulighederne fra sag til sag, og der kan derfor være situationer, hvor vi ikke anser, at det forventede årsforbrug skal sænkes, selvom ovenstående eksempler er opfyldt.

Hvis du mener, at der er basis for at få ændret dit forventede årsforbrug, kan du kontakte os på tlf. 7789 9000.

Det er vigtigt at du har en ny måleraflæsning klar, når du kontakter os. Hvis du skriver en mail, må du gerne vedhæfte et foto af den aflæste måler.

Vi oplever i øjeblikket ekstraordinært mange henvendelser, og der kan derfor beklageligvis være lang ventetid på telefonen. Hold øje med den forventede ventetid her.

 

Indtast postnummer

Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.

Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

BLA01432 2 (1)

Har du et spørgsmål til os?

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 62 25 91 14.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler