Om du anmelder en nedtagning, en opsætning eller en ændring af en gasinstallation, så er den dato, du opgiver som opstartsdato vigtig, når du anmelder. Ikke mindst for din kunde. Opstartsdatoen er den dag, bordet fanger, så at sige. 

Når du anmelder en ændring eller en nedtagning af en gasinstallation er opstartsdatoen vigtig ikke mindst af sikkerhedsmæssige grunde. Der skal være styr på, hvad der sidder af apparater derude, hvis uheldet skulle ske. 

Når du sætter et gasfyr op hos en ny gaskunde, er opstartsdatoen den dato, hvor der afregnes fra. Så det skal også gerne være den rigtige dato. 

Vær opmærksom på, at du kan ændre på en opstartsdato, du har anmeldt, som ligger frem i tid. Det gør du ved at kontakte Sikkerhedsstyrelsen. Du kan ikke ændre en opstartsdato på bagkant, så når datoen for opstart er nået, er anmeldelsen lukket for ændringer. 

Anmeldelser sker, som du ved, på virk.dk. Vi har samlet 6 andre huskere til dig, når du anmelder. Dem kan du læse her 

Nyhedsbrev

Vil du have flere nyheder fra Evida? Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vil du modtage andre nyheder målrettet din virksomhed om fx udlevering af målere, opsætning og indregulering af kedler, effektive installationsmetoder for gaskedler, åbningstider på lager, administrative tips og tricks, nye produkter, så tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Tilmeld dig her
Kundeservice

Kontakt

Har du et spørgsmål til os?

Vi hjælper dig til at finde et svar eller komme i kontakt med en af vores kunde­service­medarbejdere

Kontakt os

Ved lugt af gas eller andet nødstilfælde


Ring til os på 6225 9114.

Lugter du gas? rediger postnr.
service

Indtast et andet postnummer

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.

Aflæs gasmåler