Der står på min Betalingsserviceoversigt, at min aftale er afmeldt?
Har du modtaget en oversigt fra Betalingsservice, hvor der står, at din betalingsserviceaftale for Evida er afmeldt?
Det skyldes, at navnet på det selskab, du er tilknyttet som kunde, har skiftet navn og CVR-nummer. Læs mere.
Sådan gør du
- Gå ind i din netbank, og se om du har en aktiv Betalingsserviceaftale med Evida Service A/S.
Har du det, er alt som det skal være, og du behøver ikke foretage dig mere. - Har du ikke en aktiv Betalingsserviceaftale med Evida Service A/S, skal du oprette aftalen på ny. Det skyldes, at vi ikke har kunnet overflytte din aftale automatisk.
- Du kan nemt tilmelde dig Betalingsservice på Mit Evida:
- Log ind på mit.evida.dk med MitID
- Gå ind under ’Min profil’, og find knappen ’Tilmeld Betalingsservice’
- Vi har udfyldt det meste for dig. Når du har udfyldt resten, klik på ’Tilmeld aftale’
- Når du har tilmeldt dine betalinger til Betalingsservice, kan du på Mit Evida under ’Min profil’ se, om tilmeldingen er gennemført efter ca. 3 hverdage.
Du kan også tilmelde dig via din bank. Hvis du tilmelder dig til Betalingsservice via din bank, skal du gøre det ved at registrere de oplysninger, der står på din regning. Ved tilmeldingen via din bank er det vigtigt, at du benytter dit kontraktnummer. Du kan opleve, at banken kalder det kundenummer – men det er dit kontraktnummer, som du skal benytte.

Indtast postnummer
Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.
Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.