Her kan du logge ind på selvbetjeningsløsningen Mit Evida.
Første gang du logger ind på Mit Evida, skal du bruge dit kundenummer og din adgangskode.
Du kan altid finde dit kundenummer på de opkrævninger, du modtager fra os, eller på den sms og/eller mail vi har sendt dig, når det er tid til at årsaflæse gasmåleren.
Mangler du din adgangskode så klik her
Glemt adgangskode
Vi har sendt din adgangskode i det brev, hvor vi bød dig velkommen som kunde.
Har du problemer med dit NemID, så få hjælp her. Få hjælp til dit NemID.
Er du erhvervskunde kan du få hjælp her: Hjælp til erhvervslogin
Første gang du logger ind på Mit Evida med NemID skal du tilknytte dit kundenummer og din adgangskode.
Derefter kan du altid logge direkte ind med NemID.
Til top
Dit postnummer
Her kan du ændre det postnummer, du har indtastet. Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, postnummeret ligger i.
Indtast postnummer
Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.
Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.
Har du et spørgsmål til os?
Kontakt osVed lugt af gas eller andet nødstilfælde
Ring til os på 62 25 91 14.
Indtast et andet postnummer
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnr. for den adresse, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.