Problemer med at logge ind på Mit Evida?
Mangler du dit kundenummer/ adgangskode?
Mangler du dit kundenummer eller adgangskode, skal du alligevel logge ind med MitID. Du kan få en engangskode tilsendt ved at vælge linket nederst til højre. ”Glemt kundenummer eller adgangskode”. Herefter vil du blive bedt om at oplyse dit mobilnummer og/ eller din e-mailadresse. Har vi allerede dine kontaktoplysninger registreret, vil du straks modtage engangskoden. Efter indtastning af engangskoden, vil du derefter kunne logge direkte ind med MitID.
Du kan også finde dit kundenummer i højre hjørne på din regning fra Evida eller på velkomstbrevet, du har modtaget fra os. Hvis du ikke kan finde kundenummeret, er du velkommen til at kontakte os - Kontakt os
Hvis vi ikke har dine kontaktoplysninger
Har vi ikke dine kontaktoplysninger, skal du vælge linket ”Kontakt”, og du vil herefter få mulighed for at udfylde en formular, så vi kan hjælpe dig med adgangen. Når vi har registreret dine oplysninger, vil du modtage en bekræftelse, og adgang vil derefter være mulig.
Her kan du logge ind på selvbetjeningsløsningen Mit Evida.
Se en videoguide til første gang du logger ind på Mit Evida

Indtast postnummer
Indtast postnummeret for den adresse, dit besøg drejer sig om.
Vi bruger postnummeret til at vise dig den information, som er relevant for det område, adressen ligger i.
Det indtastede postnummer er ikke i et gasforsyningsområde. Indtast postnummer for det område, du er interesseret i, eller ring til os på tlf. 7789 9000.